پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی فن آوران به مناسبت درگذشت شادروان جبارزاده تبریزی

در پی درگذشت تاسف برانگیز شادروان جعفر جبارزاده تبریزی عضو فقید هیئت مدیره و معاون مالی اداری پتروشیمی فن آوران، محمد جواد بدری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره طی پیامی این ضایعه اسف بار را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
درگذشت دوست و همکار عزیز و‌گرانقدر و اسوه صبر و تلاش، مرحوم مغفور شادروان جبارزاده تبریزی، بسی مایه تأثر و تالم اینجانب و آحاد همکاران آن عزیز فقید گردید. نقش موثر آن مرحوم در موفقیت های عدیده ای که به مدد تلاش و دقت نظر و دلسوزی بی بدیل ایشان در شرکت پتروشیمی فن آوران رقم خورد در تاریخ مکتوب این شرکت و در ذهن بیدار آگاه اندیشان این مرزو بوم  ثبت است و ماندگار خواهد ماند. بسیار سخت است که در این لحظات دشوار و‌حزن انگیز بتوان فراغ و هجران آن مرحوم را پذیرفت و میسر نمی گردد مگر به مدد باور و پناه به کلام شریف خداوند سبحان که فرمود این دار دنیا بر همگان بشریت فانی است.
 کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ.
اینجانب فقدان آن دوست ارجمند، فقید جنت مکان، شادروان جبارزاده تبریزی را به خانواده محترم آن مرحوم و نیز خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی، مدیریت و کارکنان محترم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، همچنین مدیرعامل و کارکنان گرانقدر شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و‌اعضای محترم هیئت مدیره شرکت فن آوران و عموم مدیران و کارکنان این شرکت و تمامی فعالان صنعت پتروشیمی، تسلیت عرض نموده، آرامش و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و سلوان را برای همگان به ویژه بازماندگان آن فقید راحل، از درگاه ایزد قادر متعال مسئلت دارم.
یادش گرامی باد
محمد جواد بدری
https://ipna.news/149327کپی شد!