بیش از ۳ میلیارد ریال مساعدت پتروشیمی خراسان برای مبارزه با کرونا

در قالب مسئولیت های اجتماعی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش های مختلف به استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ حسین شفیعی مدیر عامل پتروشیمی خراسان گفت: مبلغ ۲  میلیار ریال به منظور ساماندهی کودکان خیابانی به اداره کل بهزیستی استان و یک میلیارد ریال برای خرید و تهیه تجهیزات محافظتی کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان ادامه داد: با نظر استانداری خراسان شمالی ۴ تن آب ژاول با هدف ضدعفونی کردن روستاها و زندان مرکزی بجنورد و ۵ هزار عدد ماسک تنفسی نیز تهیه و اهدا شد .

شفیعی اظهار داشت: هر یک از ما در مبارزه با این بیماری خطرناک مسئولیم و هر فرد بسته به جایگاهش بایستی به قدر توان خویش تلاش کند تا بیماری کرونا ریشه کن شود .

در همین راستا وی افزود: ما در پتروشیمی خراسان ضمن حفظ چرخه تولید، حضور کارکنان در مجتمع را به حداقل رساندیم و معابر و سطوح مشترک در سطح سایت را به طور روزانه ضدعفونی می نمائیم.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: از تمامی کارکنان خود نیز خواسته ایم در وقت استراحت و زمان هایی که در مجتمع حضور ندارند حتما در خانه های خود باشند تا به فضل الهی شاهد نابودی این ویروس مرموز باشیم.

https://ipna.news/149112کپی شد!