شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

 در پی شیوع ویروس کرونا، شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پس از تشکیل نشست‌های کارشناسی برای مقابله با این ویروس فعالیت‌های خود را آغاز کرد و شرکت‌های پتروشیمی در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ علی گلمرادی نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، به بعضی از فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از همان ابتدا مجموعه اقدام‌های لازم به‌منظور مقابله با این ویروس، با تشکیل نشست‌های متعدد و حضور اچ‌اس‌یی شرکت‌های منطقه به همراه دیگر دست‌اندرکاران بخش بهداشت و درمان ماهشهر و کمیته شرایط اضطراری به تصویب رسید و به فوریت نیز وارد فاز اجرا شد.

وی افزود: در تعطیلات نوروز بازدیدی میدانی از سطح منطقه ویژه اقتصادی داشتم و با برخی مدیران و مسئولان ستادی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه دیدار کردم. خوشبختانه این صنعت ظرفیت‌های بالایی برای مقابله با ویروس کرونا دارد که از آن به نحو شایسته استفاده کرده است.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های پتروشیمی نقش مهمی در تأمین مواد ضدعفونی‌کننده دارند، تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی از تمام توان خود برای کمک به مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهند کرد، همچنین ضدعفونی کردن معابر عمومی منطقه ماهشهر با کمک شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه در حال انجام است و موادضدعفونی‌کننده نیز به مردم منطقه اهدا شده است. ‌

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری همگان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، عنوان کرد: فعالان اقتصادی به‌ویژه شرکت‌های پتروشیمی و نفتی و واحدهای تولیدی در  مبارزه با ویروس کرونا همکاری مستمری دارند که خدمات آنها ستودنی است.

https://ipna.news/149075کپی شد!
منبع