پیام تبریک و تشکر از کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر توسط سید امید شهیدی نیا مدیر عامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مدیرعامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بمناسبت حلول سال نو در پیامی از کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر تبریک و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

جناب آقای دکتر امیر پور
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر

با سلام

در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و تجدید حیات طبیعت، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فصل بهار نه تنها فصل نو شدن زمین، بلکه فصل اغاز راهی برای دستیابی به امید و آینده ای روشن می باشد.

بی شک همکاران عزیز شما در جامعه پزشکی و پرستاری که در این برهه حساس با تمام توان خود و در راه هدفی مقدس سرشار از ایثار و محبت در حال ارائه خدمت به بیماران هستند شایسته بهترین ستایش و قدردانی میباشند.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران خود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن سپاس از تلاش تمامی پیشگامان گرامی عرصه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر به ویژه عزیزان همکار بهداشت و درمان صنعت نفت که در این ایام بارش باران امید، آگاهی و بهبودی را برای بیماران به ارمغان آورده اند، از صمیم قلب برای این خوبان سالی سرشار از شادابی ,سلامتی و موفقیت ارزومندم.

سید امید شهیدی نیا
مدیر عامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

https://ipna.news/148932کپی شد!