انجام اولین عمل بیمار کرونای مثبت در بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر

برای اولین در کشور اولین بیمار کرونا ویروس توسط پزشکان متخصص در بیمارستان صنایع پتروشیمی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ بیمارخانمی میانسال که در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۶ با علایم تنگی نفس، سرفه و تب و نیز دردهای متناوب در ناحیه شکم پس از مراجعه به اورژانس تنفسی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر و تشخیص اولیه کرونا ویروس در بخش بیماریهای حاد تنفسی (کرونا) بستری شد.

در ادامه این گزارش؛پس از انجام تست کرونا و جواب مثبت آن، آزمایشات لازم صورت گرفت و با توجه به عدم امکان انجام سونوگرافی خارج از مرکز نهایتا با تشخیص شکم حاد جراحی توسط دکتر قهقایی تحت عمل در شرایط خاص بیماران تنفسی قرار گرفت که فلگمون آپاندیس لگنی تشخیص داده شد.

دکتر قهقایی پزشک معالج این بیمار گفت:پس از پایان عمل جراحی، حال عمومی بیمار را رضایت بخش خواند. در نهایت بیمار جهت ادامه درمان کرونا ویروس از اتاق عمل به بخش ایزوله بیماران تنفسی منتقل گردید.

#پزشکان-پرستاران-با- کمک و یاری و زحمات- شما عزیزان- کرونا را شکست- می دهیم

https://ipna.news/148929کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس با عرض سلام فقط جهت اطلاع چرا در درمان همیشه از دکترهای محترم و پرستاران محترم یاد می شود و هیچ یادی از پرسنل زحمت کش خدمات که پا به پا کادر پزشکی هستند یاد نمیشود مگر غیر از این که کارگر قبل و بعداز هر کار پزشکی همه چیز را باید اماده کند پس چرا همیشه از یاد رفته متشکرم