آمادگی کامل بیمارستان صنعت نفت بندرماهشهر برای مقابله با ویروس کرونا

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر از آمادگی کامل برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

دکتر ناصر امیرپور ابراز داشت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بر آگاهی بخشی در خصوص اهمیت بهداشت فردی و خود مراقبتی به عنوان اقدامات پیشگیرانه تاکید شد و در این خصوص کلاسهای متعددی از جمله کلاسهای آموزشی برای رابطین بهداشت مدارس و دانش آموزان با محوریت راههای پیشگیری از ابتلا به بیماریهای واگیردار عفونی برگزار شد و پمفلتهای آموزشی در همین خصوص بین جمعیت تحت پوشش در بیمارستان و درمانگاه‌های خانواده و صنعتی و فرهنگسراهای خانواده سطح شهر توزیع شد.

ناصر امیرپور توضیح داد: از ابتدای اپیدمی کووید ۱۹ اتاق EOC بصورت شبانه‌روزی فعال شد و جلسات متعددی با مدیران عامل پتروشیمی های منطقه، روسای HSE و روسای بهداشت منطقه ویژه جهت شناسایی، غربالگری و آموزش از راه دور بیماران و توصیه به قرنطینه خانگی مطرح شد.

از دیگر اقدامات انجام شده ،اجرای فرایند تریاژ و جداسازی بیماران تب دار در کلیه درمانگاه‌های منطقه ویژه و خانواده و راه اندازی اورژانس ویژه و بخش ویژه بستری و تحت نظر بیماران کورنایی در بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر می باشد.

در آخر امیرپور با آرزوی بهبودی هرچه زودتر بیماران بستری شده در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر و کلیه بیماران در همه جای ایران، از عموم مردم خواست با رعایت بهداشت فردی، شستشوی دستها و عدم حضور در اماکن شلوغ خود را از در معرض خطر ابتلا به این بیماری دور نگه دارند.

https://ipna.news/148736کپی شد!