اجرای ۷ پروژه پایین دستی هلدینگ خلیج فارس در جهش سوم پتروشیمی

صفرعلی بابایی مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی گفت: هلدینگ خلیج فارس هفت پروژه پایین‌دست پتروشیمی را در جهش سوم صنعت پتروشیمی اجرا می‌کند.

صفرعلی بابایی در حاشیه همایش و نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه مطالعات احداث یک پروژه الفینی به ظرفیت یک میلیون تن در بندر امام به‌زودی انجام می‌شود، اظهار کرد: اسناد مناقصه یک واحد HDPE در ممسنی یا بروجن نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محوطه‌سازی پروژه ابن‌سینای اندیمشک آغاز شده است و به دنبال نهایی کردن دانش فنی آن هستیم، افزود: امیدواریم تا یک ماه آینده تغییر فرآیند پروژه سنقر کرمانشاه در هلدینگ خلیج فارس مصوب شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه هفت طرح پایین‌دست در معاونت برنامه‌ریزی هلدینگ خلیج فارس به سرانجام رسیده است که چهار طرح در حال اجرایی شدن است، تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در این طرح‌ها به دلیل نیاز به حجم پایین سرمایه‌گذاری پایین، راحت‌تر است.

همایش و نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با محوریت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش دایر است.

لازم بذکر است شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی یکی از شرکت های مهم و تابعه هلدینگ خلیج فارس که دارای کارشناسان خبره و واحدهای فنی مهندسی که هم اکنون مجری پروژه های در حال احداث پتروشیمی است.

https://ipna.news/148615کپی شد!