برترین ستاد اقامه نماز پتروشیمی معرفی شد

ستاد اقامه نماز سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به عنوان ستاد برتر سال ۹۸ در شرکت ملی صنایع پتروشیمی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ ستاد اقامه نماز این سازمان توسط معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اهدای لوح تقدیر، از عملکرد ستاد اقامه ی نماز سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجتبی قنواتی، دبیر این ستاد قدردانی کرد.

دبیر ستاد اقامه ی نماز سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی و ترویجی این ستاد، بزرگداشت رویدادهای مهم مذهبی و ملی با هدف تعظیم شعائر مذهبی، برپایی مسابقات فرهنگی جهت کارکنان و خانواده های ایشان، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، پایش محیط های اقامه نماز همکاران در سایت های چندگانه منطقه ویژه و انجام اقدامات لازم جهت بهبود وضعیت آنها، برپایی نمازجماعت در محیط های پرجمعیت و دور از مسجد در منطقه و همکاری با گروه های فعال فرهنگی همچون موکب حضرت علی اکبرعلیه السلام را از جمله فعالیتهای اصلی ستاد اقامه نماز سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برشمرد.

مجتبی قنواتی، ادامه داد: لطف خداوند و عنایت اهل بیت(ع)، حمایت بی دریغ و خالصانه مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، روحانیون مستقر در سازمان، روابط عمومی، بسیج و سایر عزیزانی که بصورت داوطلبانه با این ستاد همکاری موثر و مستمری دارند، اصلی ترین دلایل این موفقیت بشمار می آیند که جا دارد از تمامی این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

بهزاد محمدی، در بخشی از این لوح که خطاب به مجتبی قنواتی، دبیر ستاد اقامه نماز سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نوشته شده، آورده است: “شورای اقامه ی نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر پایه ارزیابی های به عمل آمده مبتنی بر تفاهم نامه وزارت نفت با ستاد اقامه نماز کشور در سال ۱۳۹۸ حضرتعالی را به جهت اجرای مطلوب برنامه های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز شایسته تقدیر می داند.”

https://ipna.news/148498کپی شد!