نمایش قدرت پتروشیمی در شرایط اضطراری

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین: بازگرداندن هواپیمای خارج شده از باند فرودگاه بندرماهشهر بدون کوچکترین خطا و در کمترین زمان ممکن یک مانور قدرت بود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین در جلسه ای در جمع دست اندرکاران جابجایی هواپیمای سانحه دیده، گفت: از کسانی که در این برحه سخت، این مانور قدرت را به نمایش گذاردند، تشکر میکنم.

منصور محمدی، افزود: پس از بروز این سانحه، نه تنها پروازها را متوقف نکردیم بلکه پرواز پشتیبان بلافاصله انجام شد و تیم کارشناسی هواپیمایی کشور نیز به محل حادثه اعزام شدند.
وی از تمامی دست اندرکاران این عملیات صمیمانه قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که در موفقیتهای فراوان این منطقه پویا و دانش محور مشارکت داشته و سهیم باشد.

محمدی، خاطر نشان کرد: بنا بر گزارش کارشناسان ما، جابجایی هواپیمای سانحه دیده به قدری دقیق و بی نقص انجام شده که اگر صدمات قبلی ناشی از خروج از باند نبود، بلافاصله آماده ی پرواز بود و در جریان عملیات انتقال هواپیما، هیچگونه صدمه ی بیشتری ندید.

وی گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین، تحت شدیدترین تحریمهای وزارت خزانه داری آمریکاست و در حال حاضر بر توانمندی داخلی متمرکز شده ایم به شکلی که متخصصین داخلی ما کارهایی را انجام میدهند که در گذشته قادر به انجام آن نبوده ایم و اطمینان می‌دهم که تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری، از استانداردهای بین المللی ذره ای خطا و انحراف نداریم و هیچ هواپیمایی پرواز نمیکند مگر اینکه تمام استانداردهای پرواز را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین، گفت: خدا را شاکریم که هیچ فردی در این سانحه آسیبی ندیده است و خسارتهای مالی در قبال این لطفی که خدا به ما کرده قابل قیاس نیست.
وی، پشتیبانی خبری و اطلاع رسانی این عملیات را بسیار موثر و هوشمندانه دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم بعد از این هیچوقت از این اتفاقات در کشور پیش نیاید اما جنس کار هواپیمایی همیشه با سوانح احتمالی همراه است لذا باید همیشه برای هر شرایطی آمادگی داشته باشیم.

https://ipna.news/148387کپی شد!