مدیریت کنترل تولید NPC در صنعت پتروشیمی نقش راهبردی دارد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مدیریت کنترل تولید نقشی راهبردی و تاثیر گذاردرروند فعالیت های تولیدی صنعت پتروشیمی ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا) بهزاد محمدی امروز یکشنبه (۱۵ دی ماه) در دیدار صمیمانه با مدیر و کارکنان مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: نام این شهید بزرگواردرتاریخ ایران ماندگار خواهد ماند .

وی با تاکید براهمیت فعالیت های مهم  مدیریت کنترل تولید در نظارت بر روند تولید ، خوراک بین مجتمعی و همچنین ارتباط میان مجتمع های پتروشیمی بیان کرد این واحد به دلیل حساسیت و نحوه کار خود یکی از مهمترین واحد های درحال فعالیت شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: توسعه و تولید دارای اهمیت ویژه ای است و کار مدیریت کنترل تولید فقط نظارت بر تولید نیست بلکه اززمان اجرای طرح ها و پیش راه اندازی  تا تولیدی شدن طرح های توسعه ای، این واحد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

محمدی با بیان این که پیگیری تولیدی شدن طرح ها یکی از مهمترین مراحل فعالیت مدیریت کنترل تولید به شمار می رود گفت: با توجه به تولیدی شدن طرح های آتی و رسیدن مجتمع های پتروشیمی به  تعداد یکصد پتروشیمی در سال ۱۴۰۴ نقش های نظارتی و کنترلی باید با جدیت انجام شود.

محمدی افزود: باید با برنامه ریزی جامع و دقیق  افزایش ظرفیت تولید مورد توجه قرار بگیرد و ظرفیت های خالی برخی از مجتمع ها به تولید برسد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره انتشار کتاب فرایند ها و واکنش های شیمیایی در صنعت پتروشیمی ایران که قرار است از سوی مدیریت کنترل تولید انجام شود گفت: این کتاب می تواند نیازهای فعالان صنعت پتروشیمی را در زمینه اطلاعات مورد نیاز رفع کند.

در این نشست صمیمانه،  مدیر کنترل تولید و همچنین کارکنان این واحد ضمن تبیین شرح  وظایف این دفتر درباره برنامه ها ی آتی و برخی چالش های موجود در این بخش دیدگاه ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

https://ipna.news/148001کپی شد!