جلسه راهبردی پتروشیمی بندرامام و بانک ملی برگزار شد

جلسه راهبردی در راستای ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)؛ جلسه‌ای با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، حافظ رضایی مدیر مالی پتروشیمی بندرامام، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و نیز دیگر مدیران ارشد دو سازمان در راستای پیشبرد اهداف دو مجموعه در همکاری‌های مشترک در محل دفتر مدیریت شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

در این جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، توضیحاتی درخصوص فعالیت‌ها و فرآیندهای واحدهای تولیدی و عملیاتی شرکت و همچنین برنامه  توسعه‌ای و چگونگی بهره‌برداری از منابع مالی بانکی را ارائه کرد.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام بر توسعه همکاری‌ها و بالا بردن سطح تعاملات بین دو مجموعه در راستای افزایش توان صنعت و تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده، تاکید کرد.

در پایان محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تشریح روند رو به رشد بانک ملی بعنوان بزرگ ترین بانک کشور از آمادگی کامل مجموعه خود در حوزه همکاری‌ها و ارائه خدمات به مجموعه پتروشیمی بندرامام و نیز دیگر شرکت‌های پتروشیمی خبر داد.

گفتنی است پیش از این حمیدرضا رستمی مدیرعامل و نیز دیگر مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام جلسه هم‌اندیشی و راهبردی با مدیران ارشد و هیئت مدیره بانک تجارت کشور برگزار کردند.

https://ipna.news/147962کپی شد!