پتروشیمی شیمی بافت در نمایشگاه بین المللی رنگ،رزین و پوشش های صنعتی حضور یافت

نوزدهمین نمایشگاه‌ بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آب کاری، با حضور شرکت‌ شیمی بافت آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد سالانه رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که با هدف حمایت از این صنعت و فراهم نمودن بستری جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید، فروش و صادارت تولیدات و محصولات ایرانی با حضور شرکت‌ها و نشان‌های تجاری ­مطرح­ و صادراتی داخلی و خارجی برگزار می گردد.

از آنجایی که “متیل اتیل کتون ” (MEK)یکی از محصولات شرکت شیمی بافت بوده و در سایت ۲ این شرکت (شیمی تکس آریا سابق) با ظرفیت ۳۰۰۰ تن در سال تولید می گردد لذا برهمین اساس این شرکت به منظور بازاریابی و ملاقات با مشتریان و نیز مذاکره در جهت تسهیل فروش محصول و اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص سیاست های فروش در این نمایشگاه حضور یافته است.

براساس این گزارش، این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ آذرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دائر بوده و غرفه این شرکت در سالن ۶ شماره ۳۰ میزبان همه بازدیدکنندگان محترم می باشد.

گفتنی است،MEK بعنوان یک حلال صنعتی تجاری مهم با کاربرد گسترده در پالایشگاه های تولید روغن پایه موتور صنایع رنگ و رزین، چرم مصنوعی، چاپ و صنایع نظامی مورد استفاده قرار می گیرد که شرکت شیمی بافت قادر به تأمین کل تقاضای داخلی این محصول می باشد.

https://ipna.news/147295کپی شد!