شوقِ خدمت به زائرین اربعین حسینی در موکب کارکنان پتروشیمی اروند

خورنا|باقرگل فر:کارکنانی که در مجتمع، پرچمدارِ تولید هستند و در موکب، قصه ی دلدادگی سر می دهند / مدیریت و کارکنان پتروشیمی اروند :تا پایان بازگشت زائران خدمتگزارشان خواهیم بود.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، این شرکت در راستای خدمت به زائرین اربعین حسینی، امسال نیز همچون سالهای گذشته اقدام به برپایی موکب پذیرایی از زوار در مسیر پیاده روی زائرین کرده است.

بنا به این گزارش این موکب که برای مدت بیش از ۲۰ روز در جاده بندرامام _ آبادان برپاشده است، میزبان خیل عظیم زواری است که به شوق زیارت حسین بن علی (ع) در شرجی و گرما در تلاش هستند با پای پیاده خود را به کربلای معلی برسانند.در این بین، خدمت گزاری کارکنان و مدیران پتروشیمی اروند، به زوار امام حسین (ع) قابل توجه است.مدیران و کارکنانی که به صورت خودجوش چه از حیث مادی و چه از نظر معنوی در حال خدمت به عاشقانی هستند که با پای دل راهی سفر عشق شده اند.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در این خصوص می گوید : امسال نیز برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی اقدام به برپایی موکب نموده ایم و تلاش کرده ایم بیش از پیش نیازهای زائرین حسینی را پیش بینی و مهیا کنیم تا بهتر از همیشه بتوانیم به محبّان اهل بیت(ع) خدمت کنیم.

وی افزود :اسکان زوار و پذیرایی از زائران شامل آب آشامیدنی، شربت، چای، نهار و شام و همچنین فریضه ی نماز جماعت، قرائت قرآن کریم ، مراسم زیارت عاشورا و عزاداری از اقداماتی است که در این موکب انجام می شود.

نشان زاده مقدم در ادامه با اشاره به خدمت رسانی خودجوش کارکنان و مجموعه پتروشیمی اروند اظهار داشت :این حرکت های خودجوش انسانی و دینی که ریشه در فطرت انسانی دارد می تواند به وحدت و وفاق بیش از پیش بیفزاید.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت و وفاق در بین مسلمانان گفت : اربعین حسینی جلوه گر همبستگی اجتماعی و بهترین فرصت برای وحدت امت اسلامی است.

نشان زاده مقدم بی نتیجه ماندن توطئه دشمنان اسلام در دلسرد کردن محبان اهل بیت (ع) را خاطر نشان کرد و افزود :محبت به اهل بیت و به ویژه اباعبدالله الحسین علیه السلام شوق می آورد و شوق، بی قراری دارد و آدم بی قرار شتاب می کند. داستانِ دلدادگیِ زوار اربعین حسینی و سالار شهیدان،  شرحِ شوق است.

مدیر عامل پتروشیمی اروند در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه پتروشیمی اروند و کمک های پتروشیمی های غدیر، کارون، خوزستان و فن آوران به موکب در راستای خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) ابراز امیدواری کرد این اقدامات مورد رضای حضرت حق و عنایت آقا امام زمان (عج) قرار گیرد.

https://ipna.news/145339کپی شد!