با میزبانی امیرکبیر؛

مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد

اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی به میزبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در شهرک بعثت بندرماهشهر برگزار شد.

این دور از مسابقات با مشارکت ۱۰ تیم از شرکت های پتروشیمی اروند، رازی، مارون، بندرامام، بوعلی، فن آوران، سازمان منطقه ویژه، فجر، امیرکبیر و تندگویان برپاشد.

قهرمان این دور از مسابقات پتروشیمی بندرامام بود و پتروشیمی های فجر و امیرکبیر به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در این مسابقات پتروشیمی امیرکبیر میزبان ۵ رده سنی زیر ۳۰ سال، ۳۱ الی ۳۷ سال، ۳۸ الی ۴۴ سال؛ ۴۵ الی ۵۲ سال و ۵۲ سال به بالا بود که در هر رده سنی در رقابت های انفرادی، مقام های اول تا سوم اعلام شدند‌.

در رده سنی زیر ۳۰ سال عباس مطوری از پتروشیمی مارون، یعقوب سجادی از پتروشیمی بندرامام و محسن همتی از پتروشیمی اروند به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۳۱ الی ۳۷ سال خلیل زنگویی از پتروشیمی بندرامام مقام اول؛ هادی آلبوغبیش از پتروشیمی تندگویان مقام دوم و عبدالعالی شدیدی از پتروشیمی امیرکبیر مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی ۳۸ الی ۴۴ سال مقام اول به سعید حقیقت از پتروشیمی مارون، مقام دوم به حسین محمدی از پتروشیمی فجر و مقام سوم به علی دیلمی از پتروشیمی بندرامام تعلق داشت.

مهرداد افشارنیا از پتروشیمی رازی، آرش یاعلی از پتروشیمی فجر و هاشم محاسن از پتروشیمی امیرکبیر به ترتیب مقام های اول تا سوم را در رده سنی ۴۵ الی ۵۲ سال را کسب کردند.

فرزاد قانع از پتروشیمی رازی، فرزاد گشتاسبی از پتروشیمی فجر و لقمان قریشوند از پتروشیمی بندرامام مقام های اول تا سوم را در رده سنی ۵۳ به بالا را به نام های خود ثبت کردند.

تیم داوری میثم شعبانی با ۳ سرداور؛ یک منشی و ۸ داور، داوری این دور از مسابقات را بر عهده داشتند، یعقوب شکاری رئیس ورزش همگانی شهرستان بندرماهشهر، معاوی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندرامام و بهوندی رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مهمانان ویژه این مسابقات بودند که در مراسم اختتامیه از آنها از سوی پتروشیمی امیرکبیر تقدیر شد.

در این مسابقات از آقای امین پور رئیس حراست و همچنین آقای جهانبخش رئیس واحد روابط کار پتروشیمی امیرکبیر به پاس همکاری آنها با امور ورزش و ورزشکاران این شرکت تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در یک سال گذشته با کسب مقام قهرمانی در مسابقات مختلف ورزشی استانی و ملی در عرصه ورزش صنایع حضوری پررنگ داشته و با برگزاری اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نیز گامی در راستای ترویج فرهنگ سلامت و روحیه نشاط در بین کارکنان صنعت پتروشیمی برداشته است

https://ipna.news/145192کپی شد!