فروش ۱۵ هزار میلیارد ریالی پتروشیمی فن‌آوران در شش ماهه سال ۹۸

خورنا- مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران از شرکت های زیرمجموعه شستا، از فروش حدود ۱۵هزار میلیارد ریالی و رشد ۵۱ درصدی ارزش فروش محصولات این شرکت  در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  پتروشیمی فن آوران، مهندس محمد جواد بدری با اشاره به شرایط بین‌المللی حاکم بر بازار مبادلات محصولات پتروشیمی گفت:  ارزش فروش محصولات این شرکت در نیمه نخست سالجاری بیش از ۱۴۸۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با فروش ۹۸۲۰ میلیارد ریالی در مدت مشابه سال قبل، بیانگر رشد قابل توجه ۵۱ درصدی ارزش فروش تولیدات این مجتمع است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد روند توسعه حجم فروش محصولات و افزایش سهم بازار های هدف گفت: در شرایط موجود با اتخاذ استراتژی‌های موثر در فروش محصولات، شاهد افزایش ۱۰ درصدی حجم فروش تولیدات شرکت پتروشیمی فن آوران در نیمه نخست سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ هستیم.

بدری گفت: در سال ۹۷ مجموع فروش محصولات تا پایان شش ماهه نخست برابر با ۴۹۳،۷۳۸تن بوده است که این میزان در سال ۹۸ تا پایان شهریور به ۵۴۲،۰۴۷تن رسیده است و دستیابی به آن مرهون پایش مستمر وضعیت بازارها و حفظ تداوم تولید و اتخاذ برنامه‌های اقدام موثر بوده است و انشالله پتروشیمی فن آوران با همین رویکرد به مسیر خود ادامه خواهد داد.

https://ipna.news/144953کپی شد!