رئیس امور اداری پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:

آموزش، مکمل تجربه برای رفع تنگناها در حوزه های تخصصی است

خورنا|باقر گل فر:رئیس امور اداری شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه آموزش های تخصصی می تواند مشکلات سازمانی را در زمینه های مختلف برطرف کند، گفت: هدف از آموزش، تقویت و ارتقای کارکنان به سطحی از دانش و مهارت است که این مهم منجر به افزایش بهره وری و بازدهی سازمان و کاهش مشکلات و تنگناها می شود.

به گزارش روابط عمومی، سید”سعید موسوی” در جلسه مسئولان منابع انسانی پالایشگاه گاز ایلام با مدیران موسسات آموزشی استان با اشاره به اینکه آموزش یکی از روش های تغییر مثبت در سازمان است، افزود: پالایشگاه گاز ایلام به مسئله آموزش توجه ویژه ای دارد و از اساتید برجسته استانی و کشوری با کمک بخش خصوصی برای آموزش در حوزه های تخصصی استفاده می کند.

رئیس امور اداری شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:مراکز آموزشی بخش خصوصی که قصد همکاری با این مجموعه را دارند برای همکاری بایستی از حداقل استاندارد های آموزشی تعریف شده وزارت نفت برخوردار باشند.

رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام نیز در این جلسه گفت: نقش آموزش در بالندگی و ارتقاء مهارتها و پویایی و چابکی سازمان بر هیچ کس پوشیده نیست و عدم توجه به این امر سازمان و کار گروهی را بنحو قابل توجهی دچار فرسودگی می نماید.

“جلال قاسمی” به وضعیت پالایشگاه از حیث آموزش اشاره کرد و افزود: بر اساس مستندات موجود، سرانه آموزشی این شرکت به نسبت سایر شرکت های پالایشی گاز از کثرت بالایی برخوردار بوده و از نظر مطابقت با استانداردهای آموزشی در حد مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در طول سال گذشته بیش از ۱۱۲ کلاس آموزشی در زمینه های مختلف برگزار کرده است، اظهار داشت: برای برگزاری این آموزش ها بیش از ۱۵ جلسه با واحدهای مختلف شرکت برای شناسایی و نیاز سنجی آموزش های تخصصی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته بیش از ۴۶ هزار نفر ساعت آموزش برای کلیه پرسنل در این واحد صنعتی برگزار شده است،تصریح کرد: در نتیجه این آموزش ها شاهد افزایش مهارت و توان پرسنل، بالا رفتن بهره وری و کاهش مشکلات در شرکت هستیم.

در این جلسه که به منظور آشنایی موسسات آموزشی خصوصی استان ایلام با فرآیند آموزش پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، نحوه همکاری موسسات و لزوم مجوزهای لازم از وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مورد بحث قرار گرفت و تعدادی از این مدیران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، دیدگاههای خود را برای ارائه همکاری در زمینه آموزش های تخصصی بیان کردند.

https://ipna.news/143624کپی شد!