برگزاری اردوی بزرگ دانش آموزان ممتاز پتروشیمی امیرکبیر

خورنا|باقر گل فر:اردوی بزرگ دانش آموزان ممتاز پتروشیمی امیرکبیر برای اولین بار با رفع تبعیض بین کارکنان پیمانکاری و رسمی با ارائه بهترین امکانات برگزار شد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، به همت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، به منظور افزایش رفاه خانواده کارکنان و ترویج روحیه نشاط و شادی بین کودکان و نوجوانان، برای اولین بار اردوی تفریحی دانش آموزان ممتاز کلیه کارکنان رسمی و پیمانکاری این شرکت با تدارک امکانات ویژه برپا شد.

در جریان برگزاری این اردو تفریحی که در ۳ مرحله در مردادماه به انجام رسید بیش از ۳۰۶ دانش آموز ممتاز در مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دختر و پسر به همراه بیش از ۲۰ مربی از کارکنان و اولیا دانش آموزان عازم تهران شدند.

از ویژه برنامه های این اردو تفریحی-علمی که در اردوگاه دانش آموزی باهنر تهران برگزار شد، می توان به بازدید از حسینیه جماران، بیت امام خمینی (ره) و خانه موزه مرحوم آیت الله رفسنجانی، گردش در پارک بزرگ آبی(او پارک)، بازدید از کاخ نیاوران و برج میلاد، بازدید و خرید از باغ کتاب، گردش در مجتمع تجاری کوروش، گردش در رویا پارک و هیومن پارک، بازی کارتینگ و بازی پینت بال اشاره کرد.

در این اردو که از مصوبات کمیته فرهنگی شرکت می باشد، از بهترین سرویس ایاب ذهاب (هواپیما)، غذا و اسکان استفاده شده بود، علاوه بر برنامه های تفریحی، برنامه های مذهبی، علمی، ورزشی و روانشناسی نیز با حضور حجت الاسلام و المسلین ریاضی، سرکار خانم دکتر محمدی و مربیان آموزشی-ورزشی تدارک دیده شده بود.

گفتنی است، ارائه برنامه های رفاهی ویژه خانواده کارکنان از مهم ترین دغدغه های هیات مدیره امیرکبیر است که با تشکیل کمیته فرهنگی و تدارک ده ها برنامه رفاهی و مناسبتی با اهتمام مدیر عامل و مدیران این شرکت، گام های بزرگی جهت رفاه خانواده کارکنان رسمی و پیمانکاری برای اولین بار در تاریخ صنعت پتروشیمی برداشته شده است که همین امر موجب رضایت مندی قابل توجه، نشاط و امیدواری در بین خانواده ها و افزایش انگیزه فعالیت در ثبت رکورد های تولید در بین کارکنان این مجتمع بزرگ تولیدی شده است.

https://ipna.news/143358کپی شد!