پیام تبریک هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت افتخارآفرینی فاطمه عبادی هنرمند بندرماهشهری

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، هیات مدیره این شرکت، طی پیامی *کسب رتبه نخست فاطمه عبادی* هنرمند بندرماهشهر در برنامه استعدادیابی عصرجدید را تبریک گفت، پیام بدین شرح است:

فرهنگ و هنر همواره در کشور اسلامی ایران یکی از مقوله های اصلی زندگی مردم این مرز و بوم بوده؛ در استان خوزستان نیز که خاستگاه و پایگاه انواع هنرها در کشور می باشد و هنرمندان افتخارآفرین بسیاری را در درجات عالی رقابت های ملی و بین المللی معرفی کرده است، فرهنگ و هنر همزیستی مشهودی با مردم هنردوست این استان دارد.

امروز استان همیشه سرافراز خوزستان بار دیگر با راهیابی سرکارخانم فاطمه عبادی از شهرستان بندرماهشهر به مرحله نهایی برنامه استعدادیابی عصرجدید، و دستیابی به جایزه رتبه نخست این مسابقه برای داشتن این گونه جوانان هنرمند و فرهیخته به خود می بالد.

هنرمندی که با رویکردی مردمی با خاک و شن در شیواترین طریق ممکن دردهای جامعه امروز مردم را با هنر ستودنی و احساس مادرانه زیبای خود به تصویر کشید، مخاطبان چند میلیونی را مجذوب خود کرد و موجب شادی و سرور دلنشینی در بین هم استانی های خود شد.

اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز این افتخارآفرینی فرزند خوزستان قهرمان را به تمام مردم ایران و به ویژه هم استانی ها و بالاخص شهروندان عزیز بندر ماهشهر تبریک و تهنیت عرض مینماید.

آرزومندیم بیش از پیش زمینه پیشرفت و تعالی استعدادهای درخشان جوانان نخبه شهرستان ماهشهر فراهم شده و هربار شاهد درخشش فرزندانمان در عرصه های مختلف باشیم.

ما در مجموعه شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز از هیچ تلاشی برای ارتقای روزافزون جایگاه رفیع هنر جوانان شایسته خوزستانی و به ویژه شهرستان بندرماهشهر دریغ نخواهیم کرد.

https://ipna.news/143249کپی شد!