نمایندگان شستا در هیات مدیره پتروشیمی فارابی چه کسانی هستند؟

خورنا|باقر گل فر:اخباری درخصوص انتصاب عضو جدید شرکت پتروشیمی فارابی به نمایندگی از هلدینگ تاپیکو اخیراً منتشر شده، که کذب است.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط‌عمومی تاپیکو از میان پنج عضو هیات مدیره پتروشیمی فارابی، تنها سه عضو از سوی شستا منصوب می‌شوند که این اعضا پیش از این و در سال گذشته منصوب شده بودند.

نمایندگان شستا در پتروشیمی فارابی محمدرضا علیمردان، یاسین بدری و علیرضا بنی‌اسدی است که سال گذشته پس از طی فرایند انتخاب به عنوان عضو هیات مدیره، از سوی کمیته انتصابات شستا تایید و به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شدند.

اخیرا شرکت پتروشیمی امیرکبیر از دیگر سهامداران عمده شرکت پتروشیمی فارابی که ۳۲ درصد از سهام این پتروشیمی را در اختیار دارد اقدام به معرفی سیدعارف موسوی نسب و ارسلان شهنی، به عنوان نمایندگان خود در هیات مدیره پتروشیمی فارابی نموده است که تاپیکو یا شستا بر اساس قانون تجارت، هیچ مداخله‌ای در این امر نداشتند.

شرکت پتروشیمی فارابی یکی از قدیمی‌ترین شرکتهای پتروشیمی احداث شده در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر است که سهم ویژه‌ای در تولید DOP در کشور دارد. مجموعا ۴۹ درصد از سهام شرکت پتروشیمی فارابی متعلق به شستا است.

https://ipna.news/143049کپی شد!