از سوی سازمان غذا و دارو ;

نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی اتیلن در صنعت پتروشیمی ، برای پتروشیمی بندرامام صادر شد

خورنا|باقر گل فر:شرکت پتروشیمی بندرامام برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور موفق به کسب پروانه ۵ ساله Food Grade برای دو محصول اصلی خود شد.

به گزارش سرویس نفت و پتروشیمی ؛شرکت پتروشیمی بندرامام در راستای حمایت از محیط زیست ، ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه ۵ ساله Food Grade برای محصولات پلی اتیلن سنگین (HD) و پلی اتیلن سبک (LD) از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شد.

پتروشیمی بندرامام مراحل در یافت پروانه Food Grade را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و طی این سال ها با ارتباط مستقیم و موثری که با وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه جندی شاپور اهواز داشت ، موفق شد تمامی مراحل دریافت این پروانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

لازمه دریافت پروانه Food Grade ، اخذ مجوزهای مقدماتی دیگری از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره برداری ، دریافت گواهینامه برای مسئولین فنی ، پروانه بهداشتی ساخت محصولات LD و HD ، طراحی لوگوی جدید بر روی کیسه های بسته بندی محصولات LD و HD به همراه شماره پروانه بهداشتی ساخت و سیب سلامت بود که با پیگیری های مستمر شرکت بسپاران بندرامام این مجوزها کسب شد.

گفتنی است ، پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلن سنگین و سبک برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور توسط پتروشیمی بندرامام دریافت شده است.

https://ipna.news/142442کپی شد!