برگزاری جلسه اطلاع رسانی طرح فراگیر استعدادیابی و توانمند سازی سرمایه انسانی در پتروشیمی فجر

خورنا|باقر گل فر:طرح استعدادیابی و توانمندسازی سرمایه های انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با دعوت از نادر پور مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی برگزار شد.

  بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فجر طرح استعدادیابی و توانمندسازی سرمایه های انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با دعوت از دکتر نادر پور مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی برگزار شد.

این جلسه با مشارکت چشمگیر مدیران و کارکنان با همراهی مدیر عامل در سالن همایش پتروشیمی فجر تشکیل شد .

در این جلسه مدیر عامل پتروشیمی فجر گفت: طرح فراگیر استعداد یابی و توانمندسازی، فرصتی پیش روی کارکنان به ویژه بانوان قرار می دهد که افراد بدون توجه به جایگاه و سمت بتوانند  توانایی ها و استعداد های خود را درعرصه های مدیریتی به ظهور برسانند.

  زال خانی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح، به جهت توانمند سازی سرمایه های انسانی  به همکاران خود توصیه کرد ،اطلاع رسانی و تشریح این طرح در تمام لایه های شرکت انجام شود تا کلیه کارکنان دارای شرایط از فرصت یکسانی برای مشارکت در این طرح برخوردار شوند.

 در این جلسه نادرپور مدیر عامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی ضمن تشریح این طرح، یکی از مزایای آن را شناسایی استعدادهای جوان، خلاق و نخبه بومی شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس برشمرد.

  گفتنی است، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف شناسایی، ارزیابی و ارتقای کارکنان و سرپرستان مستعد جوان و با انگیزه، طرح «توانمند سازی ‌سرمایه های انسانی» را جهت ایجاد فرصت تصدی مسئولیت‌های مدیریتی اجرا می‌کند.

https://ipna.news/141721کپی شد!