اولین جلسه استعدادیابی و توانمند سازی سرمایه انسانی در پتروشیمی اروند

خورنا|باقر گل فر:حسن نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند، در این جلسه گفت : در فضای پویا و رقابتی صنعت پتروشیمی ، توسعه ی پایدار دانش، رمز موفقیت شرکت ها در رسیدن به اهداف سازمانی است.

بنابه گزارش سرویس نفتن و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، اولین جلسه اطلاع رسانی استعدادیابی و توانمند سازی سرمایه انسانی هلدینگ خلیج فارس با حضور دکتر نادرپور، مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، مهندس نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند، روسای واحد و کارشناسان این پتروشیمی برگزار شد. دکتر نادرپور مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی در این جلسه گفت :
هدف از این طرح، شناسایی استعدادیابی نیروی جوان در سطح شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس می باشد.
وی همچنین با تاکید بر لزوم شناسایی استعدادهای دیده نشده بر شناسایی این استعدادها برای رده های مدیریتی و سرپرستی تاکید کرد.
نوید نادرپور ابراز امیدواری کرد با انجام دوره های پیشرفته و با مدلی که هلدینگ خلیج فارس تدوین کرده است، بانک اطلاعاتی از شناسایی این نیروهای جوان تهیه شود.

در ادامه جلسه نیز، حسن نشان زاده مقدم، مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند، بیان کرد: امیدوار است هلدینگ خلیج فارس در این طرح، سرمایه های انسانی و توانمند نیروهای جوان شاغل در سطح شرکت های هلدینگ خلیج فارس و به ویژه پتروشیمی اروند را به خوبی شناسایی کرده بانک اطلاعاتی جامع را تهیه نماید.

وی در ادامه گفت: با توجه به پتانسیل نیروی جوان شاغل در پتروشیمی اروند موفقیت این طرح در مجتمع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به نیاز تقویت و ارتقای سطوح مدیریتی، به کارگیری برنامه راهبردی را برای شناسایی نیروهای مستعد ضروری دانسته و بر آموزش و پرورش این نیروها در جهت تحقق اهداف شرکت پتروشیمی اروند تاکید کرد.

لازم به ذکر است که ثبت نام طرح فراگیر استعدادیابی و توانمند سازی سرمایه انسانی از تاریخ ۱۵ / ۰۴ / ۱۳۹۸ در وب سایت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز می شود.

https://ipna.news/141315کپی شد!