کارگران پتروشیمی تندگویان دست به تجمع زدند/ تبدیل وضعیت اصلی‌ترین خواسته کارگران است

کارگران پتروشیمی شهید تندگویان بندر ماهشهر در اعتراض به وضعیت شغلی خود روز دوشنبه در مقابل دفتر مرکزی این شرکت دست به تجمع زدند.

به گزارش خورنا، بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران پیمانکاری شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر ماهشهر در این تجمع صنفی خواستار تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانکاری به قرارداد مستقیم با این شرکت شدند.

این کارگران با تقدیر و تشکر از اقدامات «قاسمی شهری» مدیر عامل جدید این شرکت در راستای بهبود خدمات و امکانات رفاهی خود، مشکلات موجود را ناشی از مدیریت‌های گذشته این پتروشیمی می‌دانند.

کارگران در این تجمع به نمایندگی از ۱۴۳۰ نفر پرسنل، بهره‌مندی بیشتر از خدمات رفاهی و تبدیل وضعیت استخدامی خود را از مدیر عامل این شرکت خواستار شدند.

این کارگران پس از ساعتی به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در روند فعالیت و تولید شرکت پتروشیمی تندگویان به تجمع خود پایان داده و به محل کار خود برگشتند.

هفته گذشته یکی از کارگران پتروشیمی شهید تندگویان در اعتراض به وضعیت شغلی خود در این شرکت خود را حلق‌آویز کرد که نجات یافت.

پتروشیمی تندگویان که در زمینه تولید محصولات پتروشیمی شامل مواد اولیه پلاستیک و لاستیک فعالیت می‌کند زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌فارس است.

https://ipna.news/140908کپی شد!