بازدید مدیران ارشد شرکت مناطق نفتخیز جنوب از مجتمع پتروشیمی بندرامام

خورنا|باقر گل فر:مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از واحد های تولیدی و عملیاتی مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید نمودند.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ سعید کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید بعمل آوردند و پس از آن جلسه ای در راستای رفع موانع انتقال خوراک و تفاهم های فی ما بین  با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی  و نیز دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار نمودند.

گفتنی است طی این جلسه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه ، اظهار داشت : در شرایط کنونی جایگاه شرکت مناطق نفتخیز جنوب به عنوان صنعت بالا دستی و همچنین صنعت پتروشیمی به عنوان صنعت پایین دستی اهمیت بسیار بالایی به منظور استفاده مناسب و بهینه از منابع طبیعی کشور دارد و همواره پتروشیمی بندرامام با درک صحیح از این مسئله در موضوعات مختلفی همچون تامین قطعات ، نگهداری از تجهیزات و تعمیرات نهایت مشارکت و همکاری را با شرکت مناطق نفتخیز داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خاطر نشان کرد : می بایست همگی در راستای همدلی و انسجام حداکثری بین دو مجموعه تلاش نمائیم و استمرار این جلسات ، تشکیل کمیته و کارگروه های مشترک و نشست های پی در پی باعث ارتقاء سطح هماهنگی و نظم بیشتر در اجرای امور می گردد.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بندرامام دارای واحد های تفکیک میعانات گازی (NF) می باشد که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خوراک اصلی این واحدها  را  که گاز های NGL است ، تامین می نماید.

https://ipna.news/140546کپی شد!