بازدید مدیرعامل شرکت پترول از پتروشیمی ایلام/شرکت پترول و هلدینگ خلیج فارس از این شرکت حمایت خواهند کرد

خورنا|باقر گل فر:رسول اشرف‌زاده مدیرعامل پترول پس از بازدید از پروژه‌ی تکمیل‌شده شیرین سازی پتروشیمی ایلام و درنشست با پیمانکاران و مدیران واحدهای شرکت از ایجاد فضای دوستانه در پتروشیمی ایلام ابراز خرسندی کرد.

وی با تمجید از روحیه‌ی خودباوری ، نشاط و همدلی در بین هیات مدیره، مدیریت، کارکنان و کارگران پتروشیمی گفت:پتروشیمی ایلام افتخار صنعت پتروشیمی در کشور است.

اشرف‌زاده با بیان اینکه نگاه وزیر نفت به پتروشیمی ایلام خاص و قابل توجه است افزود:پترول و هلدینگ خلیج فارس از پتروشیمی ایلام حمایت خواهند کرد و مشکلات و نارسایی‌های این مجتمع را پوشش خواهند داد.

وی به حمایت همه جانبه‌ی استاندار و نمایندگان مردم در مجلس از عملکرد مدیر عامل پتروشیمی ایلام اشاره کرد و افزود:در دیدارهایی که به همراه استاندار ایلام با وزیر نفت و مسئولین دولت داشته‌ایم پروژه‌هایی در این استان در دست تدوین است که اجرای آنها ایلام را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

رسول اشرف‌زاده مدیر عامل گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به عزم پترول برای راه‌انداری صنایع پایین‌دستی و تکمیل پروژه‌ی PP در ایلام اشاره کرد و ادامه داد:امیدواریم طبق زمان‌بندی‌های قبلی دو پروژه‌ی شیرین‌سازی و الفین در موعد مقرر راه‌اندازی شوند.

در این نشست که جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه شیرین سازی در سالن کنفرانس شرکت پتروشیمی با حضور مدیر عامل پترول ، مدیر طرح‌های هلدینگ و رئیس و اعضای هیات مدیره برگزار شد، مهندس شاپور تقی‌پور گفت:پروژه‌ی شیرین‌سازی با پیشرفت بالای ۹۸ درصد در آستانه‌ی بهره‌برداری است و تا هفته‌ی آینده نیروی انسانی و تجهیزات لازم در اختیار شرکت EIED پیمانکار EPCC جهت راه‌اندازی و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل پتروشیمی ایلام ادامه داد: واحدهای هیدروژن و فلر تکمیل شده‌اند و در روزهای آینده گاز +C3 و +C4 به واحد شیرین‌سازی تزریق خواهد شد.

مهندس تقی‌پور از آمادگی کامل پتروشیمی ایلام برای بهره‌برداری از پروژه‌ی شیرین سازی خبر داد و گفت:امیدواریم با حمایت‌های همه جانبه‌ی استاندار و نمایندگان مجلس، هلدینگ خلیج‌فارس و هیات مدیره پروژه‌های در دست احداث این مجتمع طبق زمان‌بندی قبلی به بهره‌برداری برسند.

لازم بذکر است اشرف‌زاده،  امیری، نجفی و هیات مدیره پتروشیمی ایلام امروز صبح از پروژ‌های الفین و شیرین‌سازی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

https://ipna.news/140439کپی شد!