سهام مدیریتی پتروشیمی کوروش در فرابورس عرضه شد

شرکت سرمایه گذاری بانک کار آفرین تمامی سهام مدیریتی خود در شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کوروش را از طریق فرابورس عرضه کرد.

شرکت سرمایه گذاری بانک کار آفرین تمامی سهام مدیریتی خود در شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کوروش را از طریق فرابورس عرضه کرد. مهلت ثبت نام سرمایه گذاران علاقمند تا تاریخ ۲۵ خردادماه ۹۸ و تاریخ عرضه ۳ تیرماه ٩٨ اعلام شده است.

طلایی مدیرعامل پتروشیمی کوروش  اظهار داشت:مجتمع پتروشیمی کوروش عهده دار تولید محصول پروپیلن و مشتقات پایین دست آن میباشد که ۱۸۵ هزار تن خوراک پروپان خود را از پتروشیمی بندرامام دریافت مینماید .و در فاز اول ١۵٠هزار تن پروپیلن تولید مینماید در زمان ساخت بیش از ۷۰۰ شغل و در زمان بهره‎برداری حدود ۲۰۰ شغل مستقیم ایجاد می‌کند.

وی افزود: لیسانس فن آوری و مهندسی پایه پروژه کسب و برای اولین بار در کشور قرارداد دانش فنی ساخت کاتالیست برای این پتروشیمی اخذ شده و عملیات عمرانی آن شروع و تاکنون حدود ۱۴ درصد پیشرفت در کار حاصل شده است ضمناً کلیه قراردادها لازم از جمله مجوز اخذ تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی، قرارداد E P S (قرارداد مهندسی تفضیلی و تدارکات)، مجوز محیط زیست ودیگر پیش نیازهای پروژه کسب وبه انجام رسیده است.

گفتنی است: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در سایت ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در دست اجرا میباشد و پیش بینی می‌شود ساخت و ساز آن در ٣٠ماه به سر انجام برسد./پترونیوز

https://ipna.news/139935کپی شد!