ثبت رکورد جدید در تخلیه ریلی محمولات فولادی در بندرامام خمینی ره

خورنا|باقر گل فر:در جریان تخلیه محمولات فولادی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) ضمن تخلیه بیش از ۱۵ هزار تن در روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت بهره گیری و استفاده از توان حمل و نقل ریلی در بنادر بیان داشت: مجتمع بندری امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مهم ترین مبادی صادراتی محمولات فولادی طی فروردین ماه سال جاری ضمن تخلیه ۱۵ هزار و ۵۴۶ تن محموله فولاد طی یک روز کاری،  به رکورد تازه ای در این زمینه دست یافت.

ایرج مدیری  در ادامه افزود: این محموله  طی ۲۳۹ دستگاه  واگن به این مجتمع بندری حمل و با بهره گیری از توان و ظرفیت قابل توجه تجهیزاتی و نیروهای عملیاتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) طی یک روز کاری تخلیه شد.

وی همچنین با اشاره به شعار سال جاری  تحت عنوان رونق تولید،  پشتیبانی  از صنایع تولیدی  و پاسخگویی به نیازهای آنان  از طریق هم افزایی صنایع و بنادر را از مهم ترین عوامل  تحقق و رونق تولید عنوان کرد.

یادآور می شود منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به لحاظ نزدیکی مسافت با مراکز بزرگ صنعتی و دسترسی  آسان به  راه های مواصلاتی  سهم به در مبادلات بازرگانی کشور ایفا می کند.

https://ipna.news/137873کپی شد!