بازدید جمعی از مدیران وزارت صنعت ، معدن و تجارت از مجتمع پتروشیمی بندرامام

خورنا|باقر گل فر:جمعی از مدیران ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت به همراه نماینده انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی کشور از شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

 بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز پنج شنبه ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۸ جمعی از مدیران ارشد و میانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به همراه نماینده انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی کشور از شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام بازدید بعمل آوردند و از نزدیک فرآیند واحدهای عملیاتی و چرخه تولید محصولات مجتمع را مشاهده نمودند.

گفتنی است در ادامه این بازدید جلسه ای با حضور مدیران ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ، وزارت صمت و نیز  نماینده انجمن صنفی کارفرمایی صنایع پتروشیمی برگزار گردید که طی آن مباحث راهبردی مختلفی مطرح شد و طرفین به منظور ایجاد راهکارهای مناسب برای برطرف نمودن موانع تولید ، فروش و صادرات محصولات پتروشیمیایی به بحث و گفتگو پرداختند.

در پایان جلسه روسای کشتیرانی ، فروش و تدارکات شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در حوزه فروش داخلی و صادرات طی  سال گذشته ارائه کردند و همچنین از سوی مدیرعامل شرکت بسپاران بندرامام و رئیس مجتمع شرکت فرآورش بندرامام توضیحاتی درخصوص برنامه ها و طرح های در دست اقدام مجتمع مطرح شد.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از ۶ شرکت تابعه فرآورش ، بسپاران ، کیمیا ، آب نیرو ، خوارزمی و کارون تشکیل شده که با تولید و صادرات انواع محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی نقش پررنگی را در صنعت پتروشیمی کشور ایفا می کند.

https://ipna.news/137575کپی شد!