مدیرعامل شرکت پتروشیمی فرآورش بندرامام منصوب شد

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام طی احکامی مدیرمالی ، سرپرست مدیریت بازرگانی و همچنین سرپرست مدیریت شرکت فرآورش بندرامام را منصوب کرد.

روز سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ احکامی از سوی مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام صادر گردید و طی آن آقای مهدی قارونی بعنوان سرپرست شرکت فرآورش ، آقای مهدی زمانی بخش بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی ، آقای حافظ رضایی بعنوان مدیر مالی و آقای محسن ملکی بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب شدند.

حمیدرضا رستمی مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در بخشی از این حکم چنین آورده است : امید است با استعانت از پروردگار متعال و با استفاده از مدیریت علمی و دانش محور و با هماهنگی و همدلی کارکنان و مدیران در پیشبرد اهداف کلان شرکت موفق و موید باشید.

حمیدرضا رستمی در پایان از خدمات و زحمات آقای محسن ملکی  مدیر اسبق بازرگانی و آقای مهدی زمانی بخش مدیرعامل اسبق شرکت فرآورش بندرامام در طول دوران تصدی این مسئولیت ها تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است پیش از این آقای حافظ رضایی بعنوان سرپرست مدیریت مالی این مسئولیت را عهده دار بودند و پس از حکم مذکور بعنوان مدیر مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام منصوب شدند.

https://ipna.news/137513کپی شد!