تحویل دومین محموله امدادرسانی پتروشیمی امیرکبیر به مردم سیل زده استان لرستان

خورنا|باقر گل فر:شرکت پتروشیمی امیرکبیر دومین محموله کمک رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده استان لرستان تحویل داد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، روز جمعه مورخ ۱۶ فروردین ماه دومین محموله امدادرسانی به مردم سیل زده در استان لرستان به همت کارکنان و شرکت پتروشیمی امیرکبیر تامین و به استان لرستان تحویل داده شد.

این محموله که با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیون ریال تهیه و تامین شده است، حاوی اقلام ضروری غذایی، شوینده و بهداشتی می باشد و شامگاه پنجشنبه از پتروشیمی امیرکبیر به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شد.

این اقدام به دنبال دستور مقام عالی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک رفاه برای اقدام سریع و همکاری همه جانبه تمامی نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان انجام گرفته است.

گفتنی است، به دستور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر و به همت و تلاش کارکنان این شرکت، تا به حال چندین محموله امدادرسانی از اقلام ضروری به مناطق سیل زده استان های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال کرده است.

https://ipna.news/136947کپی شد!