بازدید نوروزی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با کارکنان این شرکت در محل کار

خورنا|باقر گل فر:مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به مناسبت فرارسیدن عید نوروز از واحدهای تولیدی مجتمع بازدید کرد و به کارکنان واحدهای عملیاتی و غیرعملیاتی (ستادی) شرکت ، آغاز سال جدید را تبریک و تهنیت گفت.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ۶ فروردین ماه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به همراه جمعی از مدیران ارشد شرکت از واحدهای تولیدی ، عملیاتی و ستادی مجتمع بازدید بعمل آورد و فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۸ را به تمامی کارکنان حاضر در مجتمع تبریک گفت و در ادامه با آنان به گفتگو پرداخت .

طی این بازدید  حمیدرضا رستمی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی کارکنان شرکت در حوزه های مختلف اعم از زندگی شخصی و حوزه کاری اظهار داشت : در سال پیش رو می بایست همگی نسبت به سال گذشته از هر نظر پیشرفت و ارتقاء کرده باشیم و در هر مرحله از زندگی با استفاده از تجارب گذشته ، خود را توانمندتر سازیم و این توانمندی ها را برای پیشبرد اهداف کلان هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی بندرامام  و همچنین  اعتلای  کشور استفاده نماییم.

در پایان مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد :  با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “رونق تولید” ، باید برای تحقق این شعار تمامی توانمان را بکار گیریم و با برنامه ریزی های دقیق و منظم ، پیگیری های مستمر و موثر و همچنین با داشتن پشتکار و دقت در اجرای تمامی امور محوله  بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از شش شرکت تابعه  تشکیل می شود که شرکت های فرآورش ، بسپاران ، کیمیا و کارون چهار شرکت تولیدی آن بشمار می آیند و با تولید انواع محصولات پتروشیمیایی نقش بسیار مهمی را در صنعت پتروشیمی کشور دارا است.

https://ipna.news/136675کپی شد!