ثبت رکورد تخلیه بیش از یک میلیون تن کالای اساسی حین تخلیه همزمان ده فروند کشتی در بندرامام خمینی ره

خورنا|باقر گل فر:در پی آمادگی و ارتقای متداوم توان عملیاتی برای تخلیه کشتی های حامل کالاهای اساسی، رکورد تازه ای حین تخلیه همزمان ده فروند کشتی به میزان یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۵۹۰ تن طی بهمن ماه سال جاری در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به ثبت رسید.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال تخلیه همزمان۱۰ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، رکورد دیگری در زمینه ی پهلوگیری و تخلیه همزمان کشتی های حامل کالاهای اساسی به ثبت رسید.

ایرج مدیری در ادامه افزود:  طی بهمن ماه سال جاری  شاهد پهلوگیری بی سابقه و همزمان ۱۰ فروند کشتی بزرگ  panama)  و (postpanamax و بهبود رکورد قبلی در زمینه تخلیه کالاهای اساسی (نهاده های دامی  و غلات) به میزان یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۵۹۰ تن بودیم که با تلاش شبانه روزی تمامی عوامل عملیاتی و بهره گیری از تجهیزات  استراتژیک بندری طی اوائل بهمن ماه سال جاری حاصل گردید.

وی با بیان پیشگامی این مجتمع بزرگ بندری در تخلیه کالاهای اساسی کشور به میزان ۸۰ درصد  تصریح کرد: از مهمترین  سیاست ها و اهداف کلان این مجتمع  بندری جلب رضایت مشتریان و وفادار نمودن آنان به بهره گیری از خدمات مطلوب زیرساختی و روساختی، افزایش سرعت تخلیه، بهبود امنیت، ایمنی، هزینه ای و زمان سرویس تایم در فرآیندهای پهلودهی، تخلیه و بارگیری ، افزایش سطح بهره وری  در بندرامام خمینی(ره) است.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) پس از پهلودهی  ۲۵ فروندکشتی طی بهمن ماه سال جاری در این مجتمع بندری با مدیریت و برنامه ریزی مناسب و تخلیه  همزمان ۱۰ فروند کشتی، ضمن ارتقای سرعت تخلیه  کالاهای اساسی، این رکورد جدید نیز به ثبت رسید.

https://ipna.news/135189کپی شد!