مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان پتروشیمی بندرامام

خورنا|باقر گل فر:با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام و جمعی از مدیران ارشد و میانی این شرکت مراسم تکریم و تقدیر از بازنشستگان پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۷ در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و به منظور تجلیل از زحمات بی شائبه ای که کارکنان بازنشسته در طول دوران خدمت خود در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام داشتند ، مراسمی را با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل ، مدیران عامل شرکت های تابعه و نیز  مدیران ادارات ستادی شرکت برگزار نمود و بازنشستگان و خانواده آنان را مورد تکریم و تقدیر قرار داد.

طی این مراسم مهندس حمیدرضا رستمی ضمن خیر مقدم به بازنشستگان  از خدمات آنها در طول دوران فعالیت شغلی و همچنین ایفای نقش ارزنده ای که برای اعتلای نام پتروشیمی بندرامام به ارمغان گذاشتند ، تقدیر و تشکر کرد و در ادامه راه از خداوند متعال برای همگی سربلندی ، موفقیت و تندرستی مسئلت نمود.

در پایان بازنشستگان حاضر در مراسم از جوانان و آینده سازان کشور به رسم یادبود شاخه گلی دریافت کردند و پس از آن برای حاضرین به بیان خاطرات و وقایع دوران کاری خود پرداختند.

https://ipna.news/134906کپی شد!